ponedeljek, 7. maj 2018

SAMO 3D SRAJČKA

z lilijami in anemonami..... nastale za dušo.... Tile dve 3D srajčki Sheene Douglass sta same po sebi tako krasne, da mi jih je bilo škoda uničevati z drugimi dodatki, tako da je na prvi samo oval in napis...
 


 
na drugi pa skrivnostna metuljčica (kovinska šablona)  ter "čestitke", ki so izrezane 6x in so šablona od "Najlepšega para"  (linkam v galerijo  MAJ 2018). Vse skupaj je rahlo pobarvano z distresi in pokapljano z vodo za lepši efekt.


 
Vse dobro vam želim in hvala za vaš obisk.

15 komentarjev:

  1. Krasni voščilnici. Sem šla takoj gledat, če je kakšna mapica z rožami v moji škatlici. Samo meni sigurno nebo tako lepo uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične učinke si dosegla! Zelo lepo

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej sploh nisem vedela, o čem pišeš - glede 3D srajčk in tuhtam, kje si jih sploh uporabila :) Svetovne so in res ni potrebno kaj dosti več, da voščilnica zasije v vsej svoji lepoti.

    OdgovoriIzbriši
  4. vau, mojca, tole je pa tako lepo, da samo gledam ... kaj praviš, bi si lahko eno rezervirala za svoj rd ;)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Tina komot...zdaj lahko še izbiraš...jo dam takoj na stran...

      Izbriši
    2. oo, srečka jaz :))))), je pa težka, da izberem, ampak obožujem tele veličastne rože na prvi! osupljive so!

      Izbriši
    3. So že na stranskem tiru....na njej pa napis Tina ZZZZZZZZ....:-))

      Izbriši
  5. Se popolnoma strinjem s teboj. Zelo lepo senčenje in tale vila pa popolnoma paše gor.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. Perfektni sta, prav nekaj posebnega in s senčenjem si ustvarila tisti vauuu efekt.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, obe sta tako nežni in prefinjeni...barvala si fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  8. wow! Ova s vilom mi je jedna od dražih!
    predivna je!
    hvala ti lijepa na predivnom poklonu i čestitci za rođendan!

    OdgovoriIzbriši
  9. Se potepam, potem pa zamujam s komentarji. Takoj mi je padla v oči krasna srajčka, ki si jo super pobarvala. Potem pa si dodala še čudovito metuljčico. Nadvse čudovita objava, se vidi da si delala za dušo.....

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo si uporabila srajčko - sama jih zadnje čase kar malce zanemarjam, pa vidim, da po krivici!
    Hvala za navdih, mislim, da boš krivec kakšne prihodnje voščilnice ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...